Garantie & Klachten
Garantie
Wij hechten veel waarde aan onze producten en streven er logischerwijs naar om ze in uitstekende staat aan u te leveren. Desalniettemin kan het voorkomen dat een bestelling tijdens het transport beschadigd raakt of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Volgens de wet bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek hiervan melding bij ons te maken. Als het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Op al onze producten geldt een garantieperiode van 2 jaar na ontvangst van uw bestelling.


Klachten
Wij hechten veel waarde aan onze producten en streven er logischerwijs naar om ze in uitstekende staat aan u te leveren. Desalniettemin kan het voorkomen dat een bestelling tijdens het transport beschadigd raakt of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Volgens de wet bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek hiervan melding bij ons te maken. Als het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Op al onze producten geldt een garantieperiode van 2 jaar na ontvangst van uw bestelling.
Hoe behandelen wij uw klacht?
- We streven naar een snelle afhandeling van uw klacht. Uiterlijk binnen 10 dagen na ontvangst van de klacht ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie.
- We onderzoeken de oorzaak van de klacht.
- We nemen contact met u op om een oplossing aan te dragen.
- We komen de gemaakte afspraken na.
- We gebruiken de ervaring om toekomstige klachten te voorkomen.
Hoe kunt u een klacht indienen?
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@barkrukken24.nl. U dient dit binnen 14 dagen na ontvangst te doen.
Als u hier geen prijs op stelt, kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waarbij wij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen: https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/
Sinds 15 februari 2016 hebben consumenten in de EU ook de mogelijkheid om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is, bent u vrij om uw klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.