Verzending

Verzend- en Leveringsbeleid

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Alle producten die bij ons online beschikbaar zijn, zijn direct leverbaar indien op voorraad.

WAAR LEVEREN WIJ?

Wij leveren uitsluitend in Nederland.

Verzendkosten:

Verzending binnen Nederland (2 – 4 werkdagen): Gratis

Euro(€) worden gebruikt voor alle prijzen en cijfers.

Wij rekenen geen lidmaatschapskosten.

IN Nederland - TRANSIT, BEHANDELING EN BESTELAFSLUITINGSTIJD BINNENLANDS:

Over het algemeen zijn zendingen 2 tot 4 werkdagen onderweg (maandag tot zaterdag).

Onze bestelafsluitingstijd is 5:00 PM (GMT+01:00) Central European Standard Time (Amsterdam)

De verwerkingstijd voor binnenlandse bestellingen is 0 tot 1 werkdagen (maandag tot zaterdag).

Wij streven ernaar uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. We doen doorgaans ons uiterste best om uw bestelling binnen 0 tot 1 werkdagen na het plaatsen van de bestelling te verzenden. De levering vindt meestal plaats binnen 2 tot 4 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling. Als om welke reden dan ook deze leveringstijd onmogelijk blijkt te zijn, zullen wij uiteraard zo snel mogelijk contact met u opnemen. We willen benadrukken dat er factoren kunnen zijn waarover we geen directe controle hebben. Tijdens drukke periodes of door onvoorziene omstandigheden kan de bezorging van uw pakket langer duren dan verwacht. We vragen daarom om uw begrip en geduld in geval van vertragingen.

WORDEN ER BTW-BELASTINGEN IN REKENING GEBRACHT?

Nee, dat doen we niet berekenen BTW (Belasting over de Toegevoegde Waarde) in Nederland. Alle belastingen, rechten en douanekosten zijn de verantwoordelijkheid van de ontvanger van het pakket.

Welke dienst levert mijn bestelling?

Wij werken samen met verschillende bezorgdiensten voor onze zendingen. Welke dienst uw bestelling zal bezorgen, hangt af van verschillende factoren:

  • Het type product
  • Het volume van uw product
  • De bestemming van de zending

Uw pakket kan worden verzonden door: DPD, Packs, Post NL.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Uw pallet kan worden bezorgd door: Rabelink, Thijs Logistiek.

Wanneer wij uw bestelling verzenden, ontvangt u een bevestigingse-mail met een link naar ons volgsysteem.

Klik op de volglink om de status van uw zending te controleren.

De volgpagina toont de huidige status van uw bestelling.

Wat kan ik doen als mijn product beschadigd is geleverd?

Als uw product beschadigd is, neem dan contact op met onze klantenservice zodat we u een oplossing kunnen bieden. Stuur ons gedetailleerde foto's van de schade als bijlage in het contactformulier, zodat we sneller een oplossing voor u kunnen vinden.

Klik op het chatpictogram om rechtstreeks contact met ons op te nemen of stuur ons een bericht via het contactformulier, waarop wij binnen 1 werkdag zullen reageren.

Delen van mijn product ontbreken

Soms gaan er dingen mis tijdens het verpakken van onze producten.

Is uw bestelling onvolledig?

Vraag dan onze klantenservice om hulp, we helpen u graag.

Ik heb een bericht ontvangen dat mijn pakket is bezorgd, maar ik heb niets ontvangen.

Als de bezorger u heeft bezocht terwijl u niet thuis was, ontvangt u informatie over de locatie van uw pakket per brief, sms of e-mail.

Heeft u geen bericht van de bezorger ontvangen en is uw pakket nog steeds zoek? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen.

Hoe werkt een palletzending?

Als u een groot product heeft besteld, is het mogelijk dat de bestelling op een pallet wordt geleverd.

De vervoerder neemt binnen 2 - 9 werkdagen contact met u op om een leveringsafspraak te maken.

Let op: pallets worden alleen tegen extra kosten in een gebouw geplaatst.

Waarom ontvang ik niet mijn volledige bestelling in één keer?

Uw bestelling kan in verschillende delen worden geleverd wanneer:

  • Uw pakketten ons magazijn op verschillende tijdstippen verlaten.
  • Uw pakketten worden bezorgd door meerdere bezorgdiensten.
  • De bezorgdienst uw pakketten op verschillende tijdstippen verwerkt.

Neem contact met ons op:

Op werkdagen 10:00 t/m 17:00

Ons zakelijke adres: Tappersheul 2, 3421 TM Oudewater, Nederland

Telefoonnummer: +31 85 56 07 105

E-mail: info@barkrukken24.nl

Winkelwagen
Teken in

Geen account nog niet?

We gebruiken cookies om uw ervaring op onze website te verbeteren. Door op deze website te surfen, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
Winkel
0 Favorieten
0 items Winkelwagen
Mijn account